Monday, March 7, 2011

Koetan selättää violettia....

... ja ehkä se alkaa jopa vähän taipumaan....


Katsotaan... tuskin mun suosikkia siitä tulee, mutta josko edes päästäisiin jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen.


 Uusilla boordileikkureilla tuli leikittyä, ja tuollainen vekkikukkanenkin taas tehtyä. Oikeasti tuo tarinointi piti olla suoraan violetilla paperilla, mutta se meni "vähän" pilalle. Sitten kokeilin maalata sen päälle, ja siitä tuli vielä kamalampi. Paljon ei jäänyt enää vaihtoehtoja peittelyyn, joten tuollainen tägi siihen nyt kakkupaperin kera päätyi. Vaikkei vika olekaan violetin, niin silti jäi vähän paha maku tästäkin suuhun... :) Mutta en luovuta, en!

7 comments:

elinarsku. said...

älä luovuta Narre! mä tykkäsin tästä. jopa tuosta "peittelyn peittelystä". ;) "Well, how hard can it be?"
uudestaan, uudestaan!

Marika said...

Tuo oranssi tagi tuon violetin kakkupaperin päällä on niin huippu!

Hauskoja renkuloita bordina :)

m said...

peittelyistä tulee usein yllättävän hyvää, ihan kuin teksti olisi suunniteltu just noin!
ja kiva tietää, että muutkin ottavat itselleen ihmeellisiä skräppäyshaasteita, sillä mullakin on muutamia en luovuta -juttuja.. ;)

Kaisa / Pinjami said...

Violetti o-n vaikea väri :)Tykkään kuitenkin lopputuloksesta. Tuo oranssi sopii violetin kanssa hyvin.

Veeruliiru said...

No mä oon susta ylpeä, kun jaksat taistella violetin kanssa! Mä tykkään tummasta violetissa vaatteissa, mutta askartelussa se tuntuu kyllä niin tavattoman vaikeelta... MIKSI???

Onko tuo oranssi taustajuttu leima? Toimii tosi hyvin tässä! Ja vekkikukka on kanssa niin pop!

Ja kiva, että joku muukin on vähän höpönä boordileikkureihin! =)

Laura said...

Violetti leiskoissa pitäisi kieltää lailla! hihii!!! Minullakaan ei tule käytettyä sitä juuri koskaan. Mutta minun mielestä sinun leiska on ihana!!! Reipas remonttireiska päässyt kuviin. hihii! :)

Pia K said...

Joo, koskahan mä uskaltaisin tarttua violettiin... no on mulla sitä yhdessä skräpistetyssä pakissa, joten ehkä joskus kuitenkin ;)

Tykkään vekkikoristeesta, vahvat värit sopii yllättävän hyvin yhteen. Ja mäkin katselin Veerun tavoin noita oransseja villipilkkuja, että millähän ne on leimattu..?